Vi har været på campingpladsen med vores autocamper i 5 dage. Velkomsten var meget venlig. De sanitære faciliteter er rene og funktionelle. Der er endda et stort køkken til rådighed, hvilket bestemt er en stor fordel for cyklister med telt. Grunden (græs) er velholdt, og de enkelte pladser er rummelige. Det er et godt udgangspunkt for dejlige cykelture eller et besøg i Maribo. Vi føler os meget godt tilpas her. 😊👍
03
jun

